a day
2012/02/16
giallO
He was born the next year when "polar bear" Ronnie died.
He has the sun and the moon.
Cheerful Italian brother.
Buon compleanno.
0 件のコメント:
コメントを投稿
次の投稿
前の投稿
ホーム
登録:
コメントの投稿 (Atom)
0 件のコメント:
コメントを投稿