a day
2012/01/06
star
Is this strange?
We are born on the same star.
But,
we are alive under a different star.
Perhaps,
The star is connected by something with us as a kite.
This year,
I want a good wind for rise the stars of everyone on disaster area.
0 件のコメント:
コメントを投稿
次の投稿
前の投稿
ホーム
登録:
コメントの投稿 (Atom)
0 件のコメント:
コメントを投稿